آموزش سئو از صفر تا صد

طراحی سایت و انجام خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

آموزش سئو از صفر تا صد

۳ بازديد

انواع روش های انجام سئو

به طور کلی، تکنیک هایی که برای بهینه سازی سایت (سئو) انجام می شود به سه دسته کلی کلاه سفید، سیاه و خاکستری تقسیم می شود. سئو کلاه سفید، به مجموعه اقداماتی گفته می شود که مطابق با قوانین گوگل و الگوریتم های آن می باشد و اگر به درستی انجام شود هیچوقت گوگل، سایتمان را جریمه نمی کند، بلکه موجب بهبود رتبه سایتمان نیز می شود. سئو کلاه سیاه، به مجموعه اقداماتی گفته می شود که با قوانین گوگل مغایرت دارد و غیرقانونی است. این روش ممکن است در کوتاه مدت جواب دهد ولی در بلند مدت تاثیرات منفی بر روی سایت می گذارد. سئو کلاه خاکستری، مابین سیاه و سفید است که اگر به صورت حرفه ای اجرا شود موجب بهبود رتبه سایت مان می شود.

موتورهای جست و جو

یکی از اصلی ترین مفاهیمی که یک سئوکار حرفه ای باید بر روی آن مسلط باشد، موضوع موتور های جستجو است. در این ویدیو به صورت تخصصی و حرفه ای در این مورد با شما صحبت می‌کنیم و توضیح می دهیم که چگونه موتور های جستجو محتوا ها را بررسی می کنند، چگونه در فضای وب به دنبال محتواها و صفحات جدید می‌گردند، چگونه از سایت مپ و فایل robot.txt استفاده می‌کنند و چگونه باید صفحه های سایتمان را برای ربات موتور های جستجو خوانا و واضح کنیم تا به راحتی بتوانند به صفحات ما دسترسی داشته باشند و آنها را بررسی کنند.

باید بدانید که موتورهای جستجو مخصوصا گوگل، هر روز در حال پیشرفت و تکامل هستند و هر سئو کاری و هر شخصی که در مسیر تبدیل شدن به یک متخصص سئو است باید همگام با گوگل خود را آپدیت کند. شما باید رفتار گوگل را بفهمید تا بتوانید متناسب با آن رفتار با خود گوگل برخورد داشته باشید. با تحلیل رفتار های گوگل به این نتیجه می‌رسید که چه فاکتور هایی می‌تواند گوگل را خوشحال کند تا به سایت شما امتیاز بالا دهد. حال با استفاده از همین فاکتور ها و تکنیک ها امکان به دست آوردن رتبه های بالا برای شما چندین برابر می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.